21 Mar 2012

BU MAKİNEYLE, GALAKSİLER ARASI GEZEBİLİYORUM... (ve hayır sarhoş değilim)


  Hayal kurmak çok yaptığım birşey. Tek çocuk olduğumdan, bebeyken, oyun oynama ayağına, şizo boyutlara varabilecek kadar hayal kurmaya başladığım için, şu an oldukça ileri seviyelerdeyim diyebilirim. Gerçekleşmesi mümkün hayaller de kurarım, imkansız hayaller de ..Ama benim imkansız hayallerim gerçekten imkansız oluyor. Başka yüzyıllarda ve hatta gezegenlerde geçebiliyor. Bunun da sebebi var ;

  Annem uzay filmi çok sever. Küçüklüğümden beri ne zaman fırsat bulsa onun uzay filmi izlediğini bilirim. Benim de seyretmeme izin verirdi. Yeryüzünde, 9 yaşındaki çocuğunun "Alien" filmini izlemesine izin veren tek annedir diye düşünüyorum. Ama annem o kadar keyifle izlerdi ki, ben hiç korkmaz, aksine annem bu kadar seviyorsa korkulacak birşey değil diye düşünürdüm. Bu şekilde bende bir uzay takıntısı başladı. Hatta en büyük hayalim, "astronom" olmaktı.(lütfen, astrolog veya astronot değil)..Neden gerçekleştiremedim acaba..(hala uktedir içimde..matematikte de iyiydim üstelik...)

  Ancak PLAYSTATION 3 denen makine, bu hayal kurma işini profesyonel bir hale getirmemi sağladı. Üstelik kurduğum hayali ekrandan izleye de biliyorum. Son keşfimiz MASS EFFECT 2 isimli oyun sayesinde..(oyunun 3.sü de çıktı)

  Oyun bilinmeyen bir gelecekte geçiyor. Ana karakterin adı "Kumandan Shepard" galaksiler arası ışınlanma kapıları sayesinde o galaksi senin, bu galaksi benim, samanyolu kazan, biz kepçe gezebiliyor ve bu arada yüzlerce gezegende, onlarca gelişmiş uzaylı ırkıyla beraber, işbirliği içerisinde, Dünya'yı değil UZAYI kurtarıyoruz.

  Oyunun süper tarafı, oyunun en başında, Shepard karakterini, cinsiyetine, fiziksel özelliklerine ve hatta kişiliğine kadar kendin yaratabilmen ve diğer karakterler arası, bizim seçtiğimiz yönlerdirmelerle filmleri aratmayacak diyaloglar geçebildiği, oyundan bağımsız küçük filmsel senaryolar oluşturabilmen...

  Delirdim tabi ben bunu görünce ve hemen kendi klonum, kumandan Shepard'ımı yarattım. Evet bu shepard aynı bana benziyor.

Adını "El-kan Shepard" koydum :)) İnsan türüne dahiliz :))

Kendisi ile muhteşem yerleri gezebiliyor, sadece ben değil sonraki 5 ceddimin bile muhtemelen göremeyeceği uzayın derinliklerinde cirit atıyoruz. Yaptığımız savaşların haddi hesabı yok. Gİttiğimiz yerlerde tanınıyoruz. Herkes bizi tanıyor, uzaylılar bile ismimizi biliyor ve feci saygı duyuyorlar. Emrimizde ne adamlar var..

 Yukarıda ki gibi, rengini ve şeklini istediğim gibi tasarlayabildiğim ve istediğim zaman değiştirebildiğim ve gerçek dünyada asla giyemeyeceğim bu zırhlarla cirit atabiliyoruz.
 
  Kendimi izliyorum işte imkansızları yaparken. Dövüşürken, Salari ırkının gezegeni  Sur'Kesh'de Salariliyle anlaşmaya çalışırken veya bambaşka bir nebuladaki Asari ırkının gezegeniThessia'da, kaçak başka bir ırktan bir Krogan'ı ararken görüyorum beni :)

  O kadar büyüleyici ki..Bunu ekranda, yaratılmış bir karakterin bile yaşadığını görmek o kadar heyecan verici ki...Akşam rüyalarıma girdi...Bilgisayar oyunlarını bu yüzden seviyorum işte. Galaksiler arası gezebiliyorsun hem de kafan güzel olmadan :)))


  







Hiç yorum yok: